صفحه نخست | طراح قالب | خروجي وبلاگ
  تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی بدن

تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی بدن داشتن عادات غذایی صحیح و توجه به زمان خوابیدن و استراحت برای حفظ سلامت بدن مهم است تا بتواند مواد مغذی را جذب و مواد زائد را دفع کند. برای سالم زیستن، باید خواب راحت و آرامی داشته باشیم. به موارد زیر دقت کنید تا اهمیت خوابیدن برای شما روشن گردد: ساعت 9 تا 11 شب: زمانی است برای از بین بردن مواد سمی و غیر ضروری که این عملیات توسط آنتی اکسیدان ها انجام می شود .در این ساعت بهتر است بدن در حال آرامش باشد. در غیر این صورت اثر منفی بر روی سلامتی خود گذاشته اید. ساعت 11 تا 1 شب: عملیات از بین بردن مواد سمی در کبد ادامه دارد و شما باید در خواب عمیق باشید. ساعت 1 تا 3 نیمه شب: عملیات سم زدایی در کیسه صفرا ، در طی یک خواب عمیق به طور مناسب انجام می شود. ساعت 3 تا 5صبح : عملیات از بین بردن مواد سمی در ریه اتفاق می افتد. بعضی مواقع دیده شده که افراد در این زمان، سرفه شدید یا عطسه می کنند. ساعت 5 تا 7 صبح: این عملیات در روده بزرگ صورت می گیرد، لذا می توانید آن را دفع کنید . ساعت 7 تا 9 صبح: جذب مواد مغذی صورت می گیرد، پس بهتر است صبحانه بخورید. افرادی که بیمار می باشند، بهتر است صبحانه را در ساعت 6 و 30 دقیقه میل کنند . کسانی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند، بهترین ساعت صرف صبحانه برای آنها، ساعت 7 و 30 دقیقه می باشد و کسانی که اصلا صبحانه نمی خورند، بهتر است عادت خود را تغییر دهند و در ساعت 9 تا 10 صبح صبحانه بخورند . دیر خوابیدن و دیر بلند شدن از خواب، باعث می شود مواد سمی از بدن دفع نشوند. از نصفه های شب تا ساعت 4 صبح، مغز استخوان عملیات خون سازی را انجام می دهد . در ایام تعطیل، بسیاری افراد تا دیر وقت بیدار می مانند و بعد از اتمام تعطیلات، با خستگی به سر کار می روند، چون اعمال بدنشان دچار سردرگمی شده است و نمی داند چه باید انجام دهد . پس همیشه، زود بخوابید و خواب آرامی داشته باشید

نویسنده : آرش کمالی | ساعت ۳:۳٦ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۸/٦/٢
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  عکس های من در باشگاه ولی عصر

در ادامه مطلب


 ادامه مطلب
نویسنده : آرش کمالی | ساعت ۱٠:۱٥ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٥/٢٩
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  عکس های من در مسابقات ولی عصر شیراز 1

در ادامه مطلب


 ادامه مطلب
نویسنده : آرش کمالی | ساعت ٩:٥٢ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٥/٢٩
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  تأثیر تمرینات پلایومتریک بر مهارتهای فوتبالیستها

ر تمرین عضلانی که همراه با پرش باشد و هنگام اجراء آن رفلکس کشش عضله مورد استفاده قرار گیرد تمرین پلایومتریک خوانده میشود.
بررسی پیشرفت و بهبود رکوردها، مهارتها، تکنیک ها و تاکتیک های ورزشی در چند دهه گذشته نشانه گسترش و بسط زیربنای علمی و دانش محققین و مربیان ورزش بوده است. یافته های علمی در این زمینه در تنظیم و اجراء برنامههای تمرینی قهرمانان ورزشی نقش مهمی برعهده داشته است.

تمرینات ورزشی اصولاً موجب افزایش توانائی حرکتی انسان میشود، اما اگر بخواهیم این توانائی به مرز ایده آل برسد و نیز مستمر باشد، چه باید کرد؟ در این ارتباط اهمیت علم تمرین و تمرینات اصولی که متناسب با نیازهای حرکتی و فیزیولوژیکی ورزش مورد نظر است، یک اصل مهم است.


 ادامه مطلب
نویسنده : آرش کمالی | ساعت ۱۱:٤٤ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٥/۱٠
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  بهترین رژیم تغذیه قبل , هنگام و بعد ار تمرین


تغذیه قبل هنگام و بعد از تمرین کلید موفقیت بیشتر شماست ! که در این مقاله با هم بررسی می کنیم


 ادامه مطلب
نویسنده : آرش کمالی | ساعت ۳:۳٦ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۳٠
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  تقویم تمرینات یک تیم حرفه ای

تقویم تمرینات یک تیم حرفه ای 
هنگامی که یک تیم حرفه ای روز شنبه مسابقه دارد ، برنامه تمرین هفتگی او بدین شرح خواهد بود : 

یکشنبه: 
مراقبت های پزشکی ، ماساژ و نظافت به منظور رفع خستگی های مسابقه قبل . طرح مطالب انتقادی در مورد مسابقه . 
دوشنبه: 
تمرینات بدنسازی . تمرین در مورد تصحیح تاکتیک و تکنیک تیم ، با توجه به مسابقه انجام شده . 
سه شنبه: 
دویدن ، تکنیک و بازی . 
چهارشنبه: 
تعلیمات لازم برای مسابقه آینده ، انجام مسابقه تمرینی . 
پنجشنبه: 
تمرینات بدنسازی ، دویدن . 
جمعه: 
ماساژ ، تمرین سبک . 
شنبه: 
استراحت تیم در مکانی آرام . عصر : مسابقه.

نویسنده : آرش کمالی | ساعت ۳:٢۱ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۳٠
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت


دريافت كد در بهاربيست

Best Cod Music

ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ